sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Va prezentam un mesaj al domnului Mihai IRINA, pensionar din loc. Ghergheasa, jud. Buzau, adresata Presedintelui Romaniei

Domnule Presedinte al Romaniei moderne,

Am aflat, din intamplare ca aceasta este adresa Dumneavoastra de email ca functionar temporar in aceasta (traianbasescu@presidency.ro, n.n.)
institutie a statului roman, care se cheama PRESEDINTIA ROMANIEI!
Va intreb acum direct si cu revolta, de ce nu ati dat aceasta adresa pentru cetateni ?
Ati preferat sa dati o adresa de relatii cu publicul adica procetatean@presidency .ro
la care sa raspunda un om, din punctul meu
de vedere totalmente incompetent, cum este Consilierul Dumneavoastra la
Relatii cu publicul, adica Gabriel Cristian Piscociu?
Domnule Presedinte,
Recunoasteti ca desi ati avut o formatie oarecum militara, in aceste momente ati jignit
un numar impresionant de militari pensionari? Aveti Dumneavoastra ceva stima pentru
acest numar impresionant de oameni care trebuie stimati de catre intreg poporul roman?
Pe Dumneavoastra va misca oarecum solemnitatile militarilor , cand le tremura mana pe arma
atunci cand jura credinta si slujire vesnica pentru poporul roman?
Va marturisesc faptul ca eu sunt unul dintre oamenii care
conform legilor statului din acel moment, am facut doar 6 luni de armata!
Am facut-o insa, asumandu-mi rolul de barbat al Romaniei, care, subliniez, in perioade
critice, ar fi gata sa-si dea si viata pentru acest pamant !
Acesta este sensul juramantului militar depus de catre un ostas!
Va marturisesc faptul ca atunci cand erau manifestari solemne in unitate,
cat si atunci cand am depus juramantul militar, am fost cuprins de o emotie deosebita
pe care nu am mai simtit-o niciodata in viata mea! Pur si simplu mana mea vibra si
tremura odata cu automatul pe care il tineam in mana!
 Eram si cuprins de lacrimi! Eram la fel de emotionat atunci cand la
solemnitati se canta Imnul ROMANIEI  si eu in acel moment tineam strans cu ambele maini
o arma !
M-am simtit ca un adult care are datoria sa apere acest pamant cu orice pret!
Dumneavoastra, prin ceea ce faceti acum, imi demonstrati, cu toate ca v-ati educat, intr-un spirit militar
ca nu aveti nici un fel de intelegere si stima pentru acesti BRAVI ROMANI!
Va sugerez sa va reconsiderati intreaga atitudine despre acesti Romani napastuiti si, in cazul in care cugetul si simtirea Dumneavoastra se alatura militarilor care au facut extraordinare eforturi ca aceasta tara sa
ramana cat de cat intreaga, sa lasati cu bunavointa ca altcineva sa conduca aceasta TARA,
din moment ce Dumneavoastra v-ati demonstrat cu varf si indesat incompetenta!

Mihai IRINA
Pensionar
Fost administrator de sisteme si retea la
fostul Ispat sidex Galati
Ghergheasa nr 138, Jud BUZAU